torsdag 8 april 2010

Karin med sprickor

7 kommentarer:

  1. Det här blev fantastiskt bra! Jag tror det hjälper att det är mycket vitt i porträttbilden. Är svärtan i ansikten en del av den andra bilden?

    SvaraRadera
  2. tackar - oförtjänt snällt omdöme. svärtan i ansikte kommer från "ansiktsbilden". tyvärr har jag dragit lite för mycket i reglagen på ansiktsbilden (jag behandlade den separat för några veckor sedan). skulle naturligtvis ha varit lite mer försiktig där.

    SvaraRadera
  3. Tvärtom; det blev bra! Jag tycker det adderar något av ledsen-clown-kvalité till bilden.

    SvaraRadera
  4. bussigt men osant. framför allt är ögonen ris de la ris. men men, så är det ju också när man zoomar med en Canon 400D.

    SvaraRadera
  5. tyckte också den var spännande. för tankarna till ett omslag till en gammal punksingel från tidigt 1990-tal..minns fan inte vad den heter nu..

    jag får också harlequin-esque:a wibes, men också lite stencilieringsmaskin/kopieringsmaskin. det är liksom en väldigt smutsig vit. kul.

    SvaraRadera
  6. tackar tackar.

    hittade en hel del motiv vid gullbergs kaj (rost, flagnad färg) som jag ska använda som bakgrunder.

    SvaraRadera
  7. Ett mästerverk. Välkommen att ställa ut i Muggenheim i vår!

    SvaraRadera