lördag 31 oktober 2009

Suddiga bilder från Walker Square



6 kommentarer:

  1. Är det en brewsky i mitten? Jag gillar trean bäst.

    SvaraRadera
  2. Högre kontrast.
    Bra försök.
    Min favorit är den översta.

    SvaraRadera
  3. Mittenbilden är en diskmedelflaska. Den översta är en ljushållare. Vet inte riktigt var jag tog den sista.

    SvaraRadera
  4. Spännande bilder. Mycket bra jobbat.

    När det gäller såhär abstrakta motiv så hade jag dock gärna sett lite mer spännande färgtoner, och linjespel. Ev skulle de tjäna på att vitbalanseras. Men nu är man ju petig.

    SvaraRadera
  5. Tack för förslagen! Jag tycker själv att färgerna funkar ganska bra i tvåan. Ska kolla vitbalansen.

    SvaraRadera
  6. Det skulle också vara fräckt att lägga på en kornighet, som imiterar en gammal film.

    SvaraRadera